Enel X Way România devine PPC blue
• Grupul grec PPC, care a cumpărat operațiunile Enel în România, a demarat procesul care vizează noua identitate de brand.
• În cadrul acestei campanii intră și divizia de mobilitate electrică. Astfel, Enel X Way devine PPC blue, iar ca parte a procesului de rebranding a fost lansat și noul website www.ppcblue.ro.
• În perioada următoare va fi lansată și o aplicație mobilă dedicată.
• În prezent, sub brandul PPC blue operează circa 500 de puncte de încărcare pentru mașinile electrice, în 63 de localități din țară. În perioada următoare, fiecare punct va trece la noua identitate vizuală a brandului.
• Odată cu acest schimb de identitate, vor fi modificate și denumirile abonamentelor de încărcare disponibile: PPC blueLite, PPC bluePlus și PPC blueMax.
• „Mobilitatea electrică este unul dintre elementele cele mai importante ale tranziției energetice, unul în care clienții influențează direct tranziția, pentru că alegerea lor personală reduce consumul de combustibili fosili și înlocuiește folosirea acestora cu energia electrică. Misiunea noastră la PPC blue este să fim alături de clienți în această alegere, să le punem la dispoziție o rețea extinsă de puncte de încărcare și serviciile aferente, pentru ca împreună să facem mobilitatea electrică mai accesibilă, reducând în același timp emisiile atmosferice în orașele noastre”, a declarat Andreea-Dana Popescu, director al PPC blue România.
• Foto: PPC blue