Noul Mercedes-AMG GLC: versiune hibridă cu 680 CP
• Mercedes-AMG a publicat primele imagini și detalii cu noul AMG GLC.
• Două versiuni de motorizare: AMG GLC 43 4Matic și AMG GLC 63 S E Performance.
• Varianta de bază este echipată cu un motor pe benzină de 2,0 litri cu patru cilindri și un sistem mild-hybrid cu starter-generator.
• 421 de cai-putere și 500 Nm. În anumite situații de trafic, sistemul mild-hybrid plusează cu 14 CP.
• 0 – 100 km/h în 4,8 secunde și viteză de top limitată la 250 km/h.
• Versiunea AMG GLC 63 S E Performance folosește un motor pe benzină de 2,0 litri (476 CP și 545 Nm) și un motor electric amplasat pe puntea spate (204 CP). Acesta din urmă este integrat într-o unitate compactă care include o transmisie cu două rapoarte și diferențialul cu alunecare limitată.
• În total, sistemul hibrid dezvoltă 680 CP și 1.020 Nm.
• Standard, vârful de gamă va fi echipat cu sistemul de tracțiune integrală AMG Performance 4MATIC+.
• 0 – 100 km/h în 3,5 secunde și viteză de top limitată la 275 km/h.
• Bateria hibridului plug-in are o capacitate de 6,1 kWh și poate fi încărcată cu o putere maximă de 3,7 kW. Conform oficialilor, bateria nu a fost gândită pentru a livra autonomie electrică mare, ci pentru performanță. Pe fișa tehnică, constructorul anunță o autonomie electrică maximă de 12 kilometri.
• Indiferent de motorizarea aleasă, SUV-ul de performanță va folosi o transmisie automată cu nouă trepte AMG Speedshift MCT.
• Standard, AMG GLC va fi echipat cu sistem de direcție integrală, cu pachetul AMG Ride Control.
• Noutăți exterioare: grilă frontală specifică modelelor AMG, prize de aer mai mari, aripă spate amplasată pe hayon, terminații duble pentru sistemul de evacuare și jante cu design diferit.
• Elemente noi de interior: sistem MBUX (Mercedes-Benz User Experience) cu grafică specifică modelelor AMG, scaune sport, tapițerie din Nappa și o mulțime de accesorii cu logoul diviziei de performanță.
• Foto: Mercedes-AMG