Facelift pentru Škoda Scala și Kamiq
• Škoda a publicat primele imagini și detalii referitoare la Scala și Kamiq facelift.
• Noutăți exterioare pentru Scala facelift: faruri noi care pot fi comandate cu sistemul Top LED Matrix (în premieră pentru Scala), spoiler spate cu difuzor nou, jante cu design restilizat cu dimensiuni de la 16 la 18 inchi, accente negre de caroserie pentru versiunea Monte Carlo și stopuri cu o semnătură luminoasă nouă.
• Noutăți exterioare pentru Kamiq facelift: faruri cu o semnătură luminoasă nouă care pot fi comandate cu Top LED Matrix (premieră și în gama Kamiq), stopuri ușor restilizate, un spoiler spate modificat și, în premieră, versiune Monte Carlo cu detalii specifice de caroserie.
• Odată cu acest facelift, Škoda renunță la motorizările diesel pentru Scala. Conform oficialilor, cele două modele vor fi disponibile cu trei unități pe benzină:
– un litru cu 95 CP (transmisie manuală cu 5 trepte)
– un litru cu 115 CP (transmisie manuală cu 6 trepte sau automată cu 7 rapoarte)
– 1,5 litri cu 150 CP (transmisie manuală cu 6 trepte sau automată cu 7 rapoarte)
• De asemenea, Škoda anunță și două opțiuni la nivelul suspensiei: pachetul de “drumuri grele” (crește garda la sol cu 15 mm în cazul lui Scala facelift) și pachetul Sport Chassis Control (scade garda la sol cu 15 mm în cazul lui Scala, respectiv 10 mm în cazul lui Kamiq).
• Pentru interior, Škoda a pregătit ceva mai multe elemente fabricate din materiale reciclate sau materiale obținute prin procese de dezvoltare durabilă. De asemenea, ambele modele vin cu un instrumentar digital de bord (8 sau 10,25 de inchi) și cu un ecran central care poate fi comandat în versiuni de 8,25 sau 9,2 inchi.
• Conform oficialilor mărcii din Cehia, Scala și Kamiq facelift vor fi disponibile cu un pachet extins de sisteme de siguranță și asistare.
• De asemenea, cele două modele dispun de o serie de elemente noi din pachetul Simply Clever: portbagaj acționat electric cu funcție hands-free, buzunare pentru telefoanele mobile amplasate pe spătarul scaunelor din față, o cutie detașabilă pentru tunelul median care poate fi folosită de pasagerii din spate, plus câteva accesorii pentru transportul obiectelor în portbagaj.
• Foto: Škoda