Skip to content
Feature
Feature
Război comercial: Taxe de până la 38% pentru mașini electrice produse în China Europa va impune taxe de 21% pentru Dacia Spring și orice model Tesla produs în China, care vor fi suportate cel puțin parțial de cumpărători. Pentru unii constructori chinezi taxa va ajunge la 38%.
Herr Turbo: neștiutele isprăvi ale lui Alexander von Falkenhausen Nume cu greutate stau țesute în pânza genetică a mărcii BMW: Jochen Neerpasch, Paul Rosche, Bob Lutz, Hans-Joachim Stuck, Wilhelm Hofmeister. Mai puțin pronunțat este cel al lui Alexander von Falkenhausen.
Istoria Salonului Auto de la Geneva: de la succesul european la fuga în Orient Organizatorii Salonului Auto Internațional de la Geneva au pus cruce evenimentului născut în 1905. Puțină istorie veche și recentă vizavi de Geneva Motor Show. Cornel Șocariciu
12.06.2024
Legea 125B: Ce trebuie să știi dacă vrei să mergi pe scuter și ai permis categoria B În curând, vei putea urma un curs special care îți va permite să conduci un scuter de 125 cmc cu permis de categorie B. Iată toți pașii în această direcție. Cornel Șocariciu
10.06.2024
Fabrica din sticlă: Volkswagen Gläserne Manufaktur În 2001, cu 14 ani înainte de scandalul Dieselgate, Volkswagen inaugura în centrul Dresdei, o uzină de automobile cu pereți din sticlă și podea din parchet.
ISOFIX și scaunele auto pentru copii: tot ce am ajuns să știu despre ele În ziua de azi luăm de bun sistemul ISOFIX, dar lucrurile nu au fost întotdeauna așa. Iată ce rol are și, dacă tot deschidem cutia Pandorei, ce ar trebui să știi despre scaunele auto pentru copii.
BMW Art Car #20: când arta face dreptate Poate mă arunc puțin, însă într-o țară în care marca BMW este nedreptățită uneori din pricina unor idei preconcepute, intervenția artei în povestea de ansamblu poate face un pui de bine și dreptate.
Mașina viitorului: cum contribuie inginerii ZF din Timișoara la inovațiile din industria auto Inginerii ZF Group din Timișoara dezvoltă invertoare, sisteme electronice moderne și tehnologii software care vor redefini modul în care vom utiliza mașinile în următoarele decenii.
Oamenii Bugatti: vis, realitate și nemesis Despre automobilele Bugatti s-a tot povestit însă nu suficient și despre unii dintre cei care și-au pus amprenta asupra mărcii.
Noul Renault Symbioz: Mai bine cu unul în plus Prezența Renault în clasa compactă era acoperitoare, după unii, nu suficient de solidă, în viziunea celor care i-au dat gir lui Symbioz.
Androizi de sacrificiu: Evoluția manechinelor din testele de impact De la cadavre umane la manechine umplute de senzori, evoluția „personajelor principale” din testele de impact este cel puțin pestriță.
Geely: gigantul chinez debutează în România cu SUV-ul Coolray Industria auto din China a devenit interesată de Europa, iar din strategie face parte și România. Pe parcursul anului curent, Geely și Lynk&Co vor debuta în țara noastră. Povestea mărcii Geely și prim contact cu SUV-ul Coolray. Dragoș Băltățeanu
24.04.2024
Huf în Timișoara: Laborator de teste pentru componente de acces în mașină Huf Group, cel mai mare furnizor de sisteme de acces în mașini, a deschis la Timișoara un laborator în care testează mânere, chei sau senzori de acces în diverse scenarii de anduranță, temperatură și umiditate.
Mazda CX-80: Pretendentul Este Mazda CX-80 confirmarea că producătorul nipon a făcut pasul spre segmentul premium? Dezbatem subiectul și răspundem la întrebare. Constantin Ciobanu
18.04.2024
Nissan Qashqai facelift: ultima actualizare înaintea versiunilor pur electrice Am văzut pe viu noul Nissan Qashqai facelift: iată noutățile.
Raliul Ungariei: Cronica unei victorii Aceasta este povestea din interior a victoriei noastre din Raliul Ungariei: cum am câștigat prima etapă din 2024 a Campionatului European de Raliuri. Sergiu-Sebastian Itu
16.04.2024
Celălalt Opel: mașinile-rachetă ale lui Fritz von Opel Un om cu multe posibilități financiare și legături cu lumea automobilelor, Fritz von Opel a devenit cunoscut după ce a căzut în patima rachetelor.
Noul SUV Alfa Romeo Junior (ex Milano): acasă Alfa Romeo a prezentat noul SUV Junior. E primul model al mărcii disponibil și în variantă electrică și vine să umple golul lăsat de fostele MiTo și Giulietta. Cornel Șocariciu
12.04.2024
Mary Barra: în fruntea doamnelor de la General Motors Deși a primit o moștenire complicată, Mary Barra arată lumii că o femeie CEO în industria auto poate fi un avantaj.
Benz RH Tropfenwagen: (aproape) prima mașină de curse cu motor central Prima mașină de curse cu motor amplasat central a scos la lumină și conceptul caroseriei cu formă de picătură de apă.
Raliul simțurilor: competiție cu clasice și copiloți nevăzători In India a fost organizată o competiție de tip treasure hunt cu mașini clasice. În centrul atenției? 20 de copiloți nevăzători. Cornel Șocariciu
05.04.2024
Alejandro de Tomaso: Mai mult înger, un pic demon A avut o viață de film, cu toate că încă n-am dat peste pelicula care să-l creioneze. A bătătorit drumul său, l-a urmat cu îndârjire, a pilotat în Formula 1, a construit, a distrus. De cele mai multe ori a făcut doar ce a vrut – bune și rele: de Tomaso.
Marele 600: Cine și cum l-a creat pe Mercedes-Benz 600 Urmează să aflăm cum a apărut impunătorul Mercedes-Benz 600, de ce era pe placul dictatorilor și de unde vine indicativul Pullman.
Dino și Piero: cele două potcoave ale lui Enzo Poveștile lui Dino și Piero, cei doi fii ai lui Enzo „Il Commendatore” Ferrari.
Decalogul lui de Meo: 10 soluții pentru viitorul industriei auto europene Luca de Meo, CEO-ul Renault, propune o colaborare între constructori și națiuni pentru ca Europa să concureze eficient cu China și SUA în materie de costuri de producție și dezvoltare de tehnologii.
Navigare știri
Autocritica folosește fișiere de tip cookie pentru a se asigura că experiența ta pe acest site este perfectă. Nimic ieșit din comun, e o practică generală pe orice site din lume. Dacă ești de acord, continuă navigarea. Ok Privacy policy