Cine este și ce vrea Leapmotor C10 de la noi?
Înainte să vă spun cine e Leapmotor și ce vrea SUV-ul electric C10 de la noi, m-am hotărât să scriu câte ceva despre mărcile auto din China și de ce abia acum (a se citi de vreo câțiva ani) au început să apară din ce în ce mai des prin Europa. Povestea e strâns legată de normele de poluare impuse de Bătrânul Continent, norme în care producătorii din China n-au prea investit. La drept vorbind, nici nu prea aveau de ce s-o facă, vânzările atingând cote frumoase pe piața locală. Prin urmare, fără respectarea normele de poluare, modelele cu motoare termice fabricate de producători chinezi n-ar fi putut pătrunde între granițele Europei. Dar odată cu trecerea la electric a dispărut îngrădirea cauzată de emisiile de CO2 și NOx la utilizare, iar asta a deschis calea mașinilor constructorilor din China.
Sigur, în ultimul an au tot apărut o serie de discuții și s-au luat măsuri cu privire la importul electricelor din China, dar deja ne întindem cu povestea și n-are rost să mai explic încă o dată ceva ce a scris Daniel.
Și-acum să revin. Leapmotor este un constructor din China în care Stellantis a decis să investească. Nu fără beneficii, bineînțeles. Prin urmare, compania asta mixtă (în care grupul Stellantis deține 51% din acțiuni) a venit recent în Europa. Armele de asalt? SUV-ul de clasă medie C10 și minionul T03. Despre acesta din urmă o să vă spun doar că e un concurent direct pentru Dacia Spring, deci să nu vă mire dacă în următorul an o să vedeți din ce în ce mai multe T03 pe străzile orașelor aglomerate din Europa.
C10 este un SUV de clasă medie și o să intru direct în subiect: principalul rival al lui e Tesla Model Y, un SUV care în 2023 a reușit să devină cel mai bine vândut model la nivel global (indiferent de tipul sistemului de propulsie). Deci vârful țintei pe care Leapmotor o urmărește e undeva foarte sus – mă refer la vânzări și awareness vizavi de Model Y.
Ce vrea C10 de la noi? Voi răspunde personal. Pe de o parte, SUV-ul electric intră în marea familie Stallantis, un grup care prin Europa deține un portofoliu de electrice croit, în mare, după un singur calapod și împrăștiat prin mai toate brandurile de sub umbrelă. Prin urmare, C10 e ca o gură proaspătă de oxigen trasă dintr-o butelie la 7.000 de metri altitudine. Pe de altă parte, C10 va avea de înfruntat preconcepțiile publicului în materie de automobile venite din China. Totuși, ca să ai un punct de sprijin în acest sens, în România, importatorul mărcii Leapmotor este Autoitalia. Deci un stres mai puțin când vine vorba de răspunsul la întrebarea: eu unde o duc în service? Am ținut să fac precizarea asta și dintr-un alt motiv: să nu uităm că ani la rând, posesorii de Tesla din România făceau vizite în serviceurile din Viena sau Budapesta. Deci faptul că ai în țară un importator vechi care să se ocupă de mașină e un plus în momentul debutul.
P.S. Denumirea C10 nu mi se pare una deloc potrivită pentru publicul european. Noi ne-am obișnuit cu Golf, cu Astra, cu Fiesta și mai puțin cu denumirile alfanumerice. Dar asta e doar o părere personală.
Trei lucruri noi importante față de generația anterioară?
Leapmotor e unul dintre constructorii tineri din China. Compania s-a născut în urmă cu 9 ani, iar primele modele lansate pe piața asiatică au apărut în 2019 (astăzi nu mai fac parte din portofoliul mărcii). Cel mai longeviv model Leapmotor este T03 (pe care l-am amintit câteva paragrafe mai sus). Cât despre C10, SUV-ul electric de clasă medie a fost prezentat oficial în cadrul Salonului Auto de la Munchen din 2023 și propune un pachet atractiv pe axa spațiu interior – dotări interioare – preț de achiziție. Cel puțin așa l-am simțit eu în zilele în care l-am testat. Cam acolo ar fi punctele lui forte.
C10 este primul model al mărcii gândit pentru piața globală, deci oamenii au trebuit să adopte soluții care să se potrivească unui public cât mai larg. Și n-au greșit. Detaliez ce și cum în capitolele următoare.
Ce concurenți are pe piața din România?
Pe lângă Tesla Model Y, pe care l-am amintit încă de la început, Leapmotor C10 mai are o sumedenie de rivali veniți din portofoliile unor constructori cu vechime: Skoda Enyaq, Ford Explorer, Volkswagen ID.4, Toyota bZ4X, Subaru Soltera, Peugeot e-3008. După cum observi, în listă am pus nu doar modele care intră ca dimensiuni în segmentul D, ci și SUV-uri un pic mai mici, dar care pot reprezenta oricând o alegere pentru public, mai ales prin prisma prețului de achiziție comparabil cu cel al lui C10.
Ce motorizare ai testat și ce versiune îmi recomanzi?
Prin alte părți – încă nu și în Europa – Leapmotor C10 poate fi comandat și ca electric cu range extender. Cel puțin așa a fost el promovat. Dacă mă întrebi, configurația cu motor termic și motor electric folosită de constructorul chinez e doar un plug-in hybrid și atât. Oricum ar fi, acea versiune n-o să ajungă și la noi, deci nu vă mai încarc memoria cu date tehnice care oricum n-ar folosi la nimic (poate doar la un concurs de cultură generală între prietenii tăi mașiniști).
Altfel, C10 este disponibil în România (și în restul piețele europene în care activează) într-o singură configurație: un motor electric pe puntea spate care livrează 218 cai-putere și 320 Nm și o baterie cu capacitate de 69,9 kWh. Fiind unica configurație disponibilă, e clar că doar pe ea o pot recomanda.
Masa totală bate spre 2 tone, dar chiar și așa, în funcție de modul de rulare selectat, Leapmotor C10 nu-i o mașină lentă. Și aici mă refer strict pe ce înseamnă accelerație (0-100 km/h în 7,5 secunde) în linie dreaptă și reprize.
Dacă tot am zis mai sus de moduri de rulare, hai să le și detaliez. Sunt patru la număr: Eco, Comfort, Sport și Perso. Primele trei vin cu opțiuni gata setate pentru accelerație (Smooth, Stable, Robust), frânarea regenerativă (Low, Standard, High) și direcție (Comfort, Standard, Sport), iar ultimul permite personalizarea (după cum îi spune și numele modului de rulare) celor trei caracteristici.
Cât consumă pe bune și ce autonomie are?
Un lucru pe care l-am apreciat a fost acela că din sistemul de infotainment poți selecta modul în care mașina să afișeze autonomia. Fie alegi afișarea standard, cea în care, cu bateria încărcată 100%, vei avea în bord valoarea omologată WLTP (424 de kilometri), fie alegi afișarea dinamică. Aceasta din urmă se bazează pe consumul recent și îți va servi pe instrumentarul de bord o valoare mult mai apropiată de cea pe care chiar o vei putea parcurge.
Testul cu C10 l-am făcut în perioada în care Bucureștiul a stat sub ploaie cu zilele, iar temperaturile n-au prea trecut de 5 grade Celsius. Rezultatul? Consum de 18,8 kWh. Și nu-i rău deloc, ținând cont că traseul a inclus toate tipurile posibile de drum: urban (cu aglomerația aferentă), drum național și autostradă. De asemenea, climatizarea a funcționat tot timpul (cu utilizări ocazionale ale funcțiilor de încălzire în scaune și volan), iar modurile de rulare alese au fost fie Eco – de fiecare dată când știam că mă voi lovi de zidul din traficul urban – fie Perso (cu setare medie pe accelerație și maximă pe frânarea regenerativă. Pe modul Sport l-am ținut doar cât să-mi confirm că mașina în cauză nu-i una lentă în accelerare și reprize. Din punct de vedere dinamic, alegerea modului Sport ar fi fost irațională în condiții date (asfalt ud și mult prea ud).
Prin urmare, în condițiile întâlnite de mine, autonomia reală a fost de undeva la 350 de kilometri. Probabil că se poate și mai bine, în condițiile în care sistemul mașinii menționa că 30% din energia utilizată a fost utilizată de climatizare.
P.S. Pompa de căldură, un accesoriu important în ecuația unei electrice, e disponibilă standard.
e-charge, prima rețea de stații de încărcare înființată în România, deține în acest moment peste 800 de puncte de încărcare în toată țara (împreună cu partenerii săi). Detalii aici
Cât de repede se încarcă la prize AC și DC?
Piața electricelor s-a mișcat bine de tot în ultimii doi ani, iar producătorii au înțeles că nu doar autonomia mare devine selling point, ci și viteza de încărcare. Și uite așa, în 2024, pe piața din Europa există mașini care se încarcă cu puteri de 320 kW. Am dat exemplul cel mai cel. N-am făcut o medie în ceea ce privește ofertele în materie de încărcare rapidă, dar cele mai recente modele vin cu valori care orbitează în jurul a 150 kW (asta dacă nu vorbim despre modele gândite mai mult pentru utilizare urbană).
Iar în condițiile astea, C10 are un mare dezavantaj. Pe hârtie, SUV-ul se încarcă la stații rapide DC cu 83 kW. Real, cu bateria încărcată în procent de 18% și în condițiile meteo descrise în capitolul de mai sus, viteza de încărcare văzută de mine la o stație rapidă (de 300 kW) a fost de 89 kW. Și oricum încerci s-o spui, valoarea asta nu prea e una cu care să te lauzi în 2024, în condițiile în care C10 nu-i o mașină gândită exclusiv pentru vânzoleală 100% prin oraș. Pentru amatorii de statistici, de la 30 la 80%, SUV-ul se încarcă în 30 de minute. Pe testate.
La stații AC, puterea de încărcare e de 6,6 kW. Și aici lucrurile cam scârțâie, în condițiile în care nu-mi amintesc vreo electrică lansată în ultimul an în Europa care să încarce la AC cu mai puțin de 7,6 kW (standard) sau opțional cu 22 kW.
Prin urmare, ăsta e un capitol pe care producătorul din China l-ar putea îmbunătăți pe viitor, și care ar putea cântări mult în alegerile clienților.
Cum se simte la drum lung? Dar în oraș?
C10 are puțin peste 4,7 metri lungime și o lățime de 1,9 metri, iar asta înseamnă că dimensiunile n-o pun în liga celor mai potrivite mașini pentru aglomerarea urbană. Totuși, poziția foarte ridicată la volan (pentru cei care apreciază asta) și vizibilitatea bună fac din SUV-ul Leapmotor un partener plăcut în oraș.
Suspensia SUV-ului e orientată spre confort. E moale. Guri de canal, treceri la nivel, gropi sau alte denivelări în suprafața asfaltului sunt elemente pe care C10 le înfruntă fără să-ți tulbure echilibrul din interior. Poate ar mai fi fost loc de un pic de material fonoabsorbant în zona din spate, suspensiile generând ceva zgomot la trecerea peste denivelările scurte.
Există și un mod One Pedal care ajută enorm la rularea în oraș. Practic, pedala de frână o vei folosi doar în cazuri rare spre foarte rare. Și totuși, am ceva de obiectat aici, nu asupra modului în care funcționează sistemul One Pedal, ci vizavi de cât de sensibilă e pedala de frână. Foarte sensibilă, în sensul că din punctul în care începe cursa și până când simți plăcuțele că mușcă sănătos pe discuri e distanță de vreo câțiva microni.
Direcția are dublă personalitate. Setată pe Confort, e moale și fără foarte mult feedback. Sigur, treaba asta ajută când parchezi și navighezi printre străduțe înguste și alei, însă în restul timpului am considerat-o mult prea vagă. În schimb, în setarea Sport lucrurile se mai îmbunătățesc. Și o să apreciezi treaba asta, mai ales când ieși din oraș și te pui la drum lung.
Tot la drum lung rămâne și acel confort care prima pe drumurile vălurite din oraș. Reversul medaliei? Ruliu destul de pronunțat. N-o să trec treaba asta la puncte negative, în condițiile în care mă aștept ca oricine care își cumpără un SUV de segment mediu să fie câtuși de puțin cerebral și să nu încerce să-l conducă ca pe un hot-hatch. Dar în același timp nici nu neg faptul că pe lumea asta există SUV-uri din aceeași clasă mult mai bune din punct de vedere dinamic. Poate o setare intermediară a suspensiilor ar fi fost ceva mai potrivită. Zic eu.
La viteze care trec de 100 km/h, zgomotul de vânt începe să-și facă simțită prezența la interior. Și asta n-ar fi fost neapărat o problemă, dacă în locul motorului electric s-ar fi aflat unul termic, ca să mai acopere din fâșâiala generată.
Per total, C10 mi s-a părut un SUV electric corect. Se mișcă cu agilitate, mai ales până la 100 km/h, e confortabil (nu-mi amintesc când am văzut ultima oară o mașină cu scaune față ale căror șezut să fie atât de generos) și se potrivește noilor idei care apar în industrie în materie de habitaclu și tehnologie.
Cum ți se pare designul exterior?
Ok.
Să zicem că nu m-aș îndrăgosti de el. În cazul de față am apreciat culoarea exteriorului (că-mi amintește de Lotus Eletre, ca să folosesc referințe noi), dar nu pot să zic că are vreo parte care să mă facă să suspin.
C10 nu-i hâd, dar nici nu-l are pe acel vino-ncoa’. Părerea mea. Poate pentru unii dintre voi, C10 se vede altfel de la nivelul retinei.
Cum sunt materialele la interior?
Eu zic să luați castronul cu pop-corn că o să am ceva de povestit aici. Nu mă limitez doar la materialele de la interior, ci voi face o descriere completă a ce găsești într-un C10.
Scriam mai sus că Tesla a schimbat un pic modul în care industria desenează interioarele mașinilor de azi. Se merge pe simplu, cu cât mai puține butoane fizice, și pe o atmosferă rece (din punctul meu de vedere) indiferent de cât de multe culori i-ai pune sistemului de iluminare ambientală. Iar ideea asta a fost preluată de foarte mulți producători din China care acum încep să-și expună produsele prin tarabele europenilor.
Leapmotor intră în categoria descrisă mai sus. Spre exemplu, ca să descui mașina n-ai o cheie, ci un card pe care trebuie să-l apropii de oglinda din partea șoferului. Există și o aplicație mobilă dedicată care permite accesul doar cu telefonul, dar pe care n-am testat-o. Tot ce vă pot spune despre ea e că oferă comenzi pentru încuierea/descuierea mașinii, pornirea sistemului de climatizare, informații despre încărcarea bateriei și alte informații despre starea mașinii în momentul respectiv.
Apoi, interiorul parcă-i inspirat de casele scandinavilor (și nu numai, dacă e să mă uit în continuare în industrie). Simplu și fără foarte multe brizbrizuri. Există un instrumentar de bord de 10,25 de inchi care oferă informații despre condus (autonomie rămasă, viteză, modul de rulare, consum) și un display central de 14,6 inchi care înglobează funcțiile sistemului de infotainment și pe cel al climatizării. Funcționează aproape perfect. Și spun asta pentru că l-am prin în ofsaid de vreo câteva ori, moment în care a reacționat cu întârziere la comenzile cerute.
Structura sistemului de infotainment e simplă. Există un meniu care cuprinde absolut toate informațiile despre mașină: de la selectarea modurilor de condus și până la activarea/dezactivarea sistemelor de siguranță, de la alegerea culorilor iluminatului ambiental și până la verificarea versiunii software există pe mașină. Nu-i complicat modul de funcționare, dar necesită ceva timp până să te obișnuiești cu el. Aici trebuie să recunosc că nu mi-a fost deloc greu, în condițiile în care mașina mea de zi cu zi e un Model 3, iar sistemele sunt oarecum asemănătoare.
Sistemul de climatizare e și el integrat în ecranul central. Cum nu există butoane fizice sau rozete și switchuri pentru direcționarea aerului, totul se face digital. Unii sigur vor aprecia treaba asta, în timp ce alții e posibil s-o vadă ca pe un chin. Ține de dorința fiecăruia de a-și deschide porii scoarței cerebrale în materie de noutăți. Repet încă o dată lucrul ăsta: pe mine nu m-a deranjat, fiind deja obișnuit cu modul de funcționare de pe Tesla.
Cât despre materiale, producătorul chinez nu intră rău în Europa. În zona superioară găsești suprafețe acoperite cu elemente fine, plăcute la atingere, iar faptul că au îmbrăcat întreg habitaclul în aceleași spectru de culori s-ar putea să fie un plus. Pentru cei care iubesc stilul uni. În zona de jos, spre exemplu pe fețele portierelor, plasticele sunt dintre cele dure. Totuși, cred că producătorul ar fi putut plusa în zonele astea cu ceva mai multă atenție la finisaje.
Fun fact: spătarele scaunelor din față ale lui C10 pot fi înclinate la 90 de grade față de poziția standard pe verticală, iar asta înseamnă că poți avea oricând în habitaclu două șezlonguri (mai puțin atunci când conduci, evident). La prima strigare nu pare ceva de care să ai nevoie, dar dacă iei în considerare și panoramicul care se întinde pe aproape toată suprafața plafonului, eu zic că poți folosi ideea asta în zilele de vară când vrei să privești cerul. Sau cine știe, poate când mergi la Nordkapp să aștepți aurora boreală.
Per total, interiorul lui C10 e unul reușit. Se înscrie în norma pe care din ce în ce mai mulți producători o adoptă, materialele nu sunt rele deloc, iar funcțiile disponibile sunt demne de 2024/2025.
Dă-i o notă de la 1 la 10 pentru spațiile de depozitare.
Cu excepția torpedoului minion, restul zonelor de depozitare sunt bune: de la spațiul generos din fețele portierelor și până la cotiera adâncă, de la zona “ascunsă” de sub tunelul median și până la suportul pentru telefonul mobil.
Portbagajul are un volum de 435 de litri, dar poate fi extins până la 1.410 litri prin rabatarea banchetei din spate. Iar dacă alegi să culci și scaunul din dreapta, eu zic că poți transporta lejer căpriori de peste 2 metri.
Dacă ar fi să penalizez un lucru, acela ar fi lipsa frunkului. Spațiu există sub capotă, deci nu m-ar mira ca prin China să existe deja o industrie aftermarket care să livreze un frunk. S-a văzut treaba asta și pe meleaguri autohtone cu cel mai popular model electric din țară.
Nota finală? 9.
Câți pasageri încap pe bune în mașina asta?
5. Și pentru că vorbim despre un model de segment mediu, tot 5 spun că e numărul corect chiar și atunci când pleci la drum lung. Lipsa tunelului median plus șezutul bine proporționat al banchetei nu va genera discuții atunci când pleci cu încă alți patru prieteni într-un city break de câteva zile.
Deși există un plafon panoramic (apropo, există standard o perdeluță acționată electric pentru acesta), spațiul la cap e și el potrivit pentru adulți.
Cât de sigură este? A testat-o Euro NCAP?
Acum vreo câteva luni am citit un comentariu pe pagina noastră de Facebook care suna cam așa: Ăștia de la Euro NCAP când testează și modele din China? Ei bine, au testat și vor continua s-o facă pe măsură pe apar în Europa. Evident.
Leapmotor C10 a trecut pe acolo și a încheiat cu brio. Asta înseamnă 5 stele de siguranță. Până să vă spun cum a performat SUV-ul la testele Euro NCAP aș vrea să mai fac o paranteză.
Testele Euro NCAP pot fi considerate un fel de examen în care subiectele sunt deja publicate. Tot ce ai de făcut e “să tocești” materia din care te ascultă. Iar producătorii din China își fac temele conștiincios, drept dovadă fiind rezultatele obținute de multe dintre modelele venite de acolo.
Rezultatele obținute de Leapmotor C10 la testele Euro NCAP:
– 89% pentru protecția pasagerilor adulți
– 85% pentru protecția pasagerilor copii
– 77% pentru protecția pietonilor, bicicliștilor, motocicliștilor
– 76% pentru sistemele de siguranță
Și-acum aș mai vrea să fac câteva mențiuni, toate referitoare la sistemele active de siguranță.
Mi-a plăcut faptul că C10 este echipat cu un sistem de avertizare la deschiderea portierei. După ce decuplezi centura și acționezi levierul portierei, mașina va semnaliza pe partea pe care urmează ca ușa să se deschidă. Și mi se pare o treabă smart pentru pietoni, bicicliști și cei care merg pe trotinete. Tot aici aș menționa și sistemul de iluminare ambientală care se folosește de un joc de lumini atunci când primești avertizări în bord. Nu-l consider ca fiind 100% util, dar mi se pare un lucru interesant.
Pe de altă parte, anumite sisteme sunt mult, mult prea agitate. Spre exemplu, cel care verifică atenția șoferului la volan e atât de sensibil încât te avertizează chiar și atunci când mașina rulează extrem de încet iar tu ai întors capul spre stânga sau spre dreapta să te asiguri. Cum se întâmplă, de exemplu, la o intersecție cu cedează trecerea. Înțeleg îngrijorarea, dar uneori ar fi bine să nu ducem lucrurile în cealaltă extremă.
Sisteme, pachete tehnologice sau soluții inteligente care ți-au rămas în minte după test?
Uite ăsta e un răspuns greu. Pentru că la finalul testului n-am rămas cu ceva anume în suflet despre care să spun că ar fi un selling point în cazul meu. Mi-a plăcut abordarea minimalistă a interiorului și faptul că producătorul nu s-a încăpățânat să scoată complet instrumentarul de bord, mi-a plăcut că pe bancheta din spate ai loc suficient, mi-a plăcut și faptul că există un levier pentru transmisie și că Leapmotor n-a mers all-in pe ideile scornite mai nou de Tesla. Și atenție, repet, asta o spune un posesor de Model 3 Highland.
Nici pe partea de eficiență n-aș putea spune că stă rău, doar că nu iese în evidență prin ceva anume.
Ai simțit că-i lipsește ceva?
Da.
Pe volan și pe plafon există două butoane personalizabile. Doar că producătorul nu-ți dă acces la foarte multe funcții pe care să le pui acolo. Sincer, oameni de la Leapmotor, de ce aș avea nevoie ca butonul de pe plafon să pornească încălzirea în oglinzi sau să plieze oglinzile sau și mai rău, să deschidă geamul? Serios acum. Sau de ce aș vrea ca unicul buton personalizabil de pe volan să pornească sistemul de camere la 360 de grade sau să scadă aproape de zero volumul muzicii? De exemplu, interesul meu pentru activarea acelor funcții tinde spre zero absolut.
N-ar fi fost mai bine ca funcțiile pe care le pot seta să fie mai la liber? Cum ar fi schimbarea modului de rulare, activarea/dezactivarea One Pedal, oprirea acelui sistem enervant care verifică dacă nu cumva te uiți în curtea vecinului când mai ai 10 metri și ajungi în intersecție. Și tot așa.
Ca să răspund la întrebare, da, am simțit că-i lipsește puțin pragmatism. Sau ca să rămân în vocabularul clasic al testelor auto: un pic mai mult ergonomie digitală n-ar fi stricat.
Ce nivel de echipare să aleg și cât mă costă toată afacerea?
În acest moment, Leapmotor C10 poate fi comandat în două versiuni de echipare: Style și Design (cum vezi tu în pozele din acest articol). Prețurile pe piața din România sunt de 41.900 de euro, în cazul versiunii Style, respectiv 43.900 de euro pentru echiparea Design.
Cei 2.000 de euro în plus pentru echiparea Design aduc următoarele: volan încălzit, scaune îmbrăcate în piele artificială, scaune față încălzite și ventilate, hayon acționat electric, sistem de iluminare ambientală, jantele de 20 de inchi, banda LED pentru stopurile spate și geamurile fumurii. Acum, dacă e s-o luăm pe lucruri concrete, nu văd ce n-ai merge cu varianta Design.
Prețul exemplarului testat a fost de 40.515 euro, întrucât a beneficiat de o reducere specială de 3.385 de euro. Altfel, prețul lui ar fi fost cel de listă, adică 43.900 de euro. P.S. Vopseaua Glazed Green e inclusă în prețul de bază.
Un lucru pentru care merită cumpărată mașina asta?
Pentru scaunele alea ale căror șezut ar putea concura oricând cu un jilț din epoca victoriană și pentru spațiul interior generos.
Cea mai mare critică pe care i-o poți aduce?
Privind din toate unghiurile, cel mai mare minus al lui C10 este puterea de încărcare.
Ai mână liberă să îmbunătățești un element al mașinii. Ce faci?
Dacă aș fi în conducerea Leapmotor aș lua următoarea decizie: introduc o versiune cu baterie mai mare și cu un motor mai puternic. Sau cu două motoare. Diversific oferta. Ca să pot să cuprind cât mai mult din publicul care s-ar orienta spre alte mărci. Existența unui singur pachet baterie+motor nu face decât să scadă și mai mult șansele ca un posibil client să aleagă produsul tău. Și spun asta în condițiile în care tu, producător, abia ai pătruns pe piața din Europa, iar numele tău nu spune multe unui public obișnuit cu mărci care fac mașini de 40, 50, 100 de ani.
Completează spațiile punctate: cumpără-ți mașina asta dacă…
…vrei un SUV electric confortabil și cu spațiu interior bun.
Completează spațiile punctate: nu-ți cumpăra mașina asta dacă…
…ești genul care pune mult accent pe marcă.
Tu ți-ai cumpăra-o?
Nu. În schimb, aș aștepta viitorul facelift. Poate se mai îmbunătățesc lucruri.
Clientul perfect al mașinii?
Cel care nu se teme de nou. Bine, o să încerc și un răspuns nu atât de sec. Pe C10 îl văd în curtea unei familii numeroase care nu ține cont de etichete.
La final, descrie-mi mașina asta în maximum 10 cuvinte.
Unul dintre SUV-urile interesante ale anului 2024.